2017. április 30., vasárnap

Zöldségekkel sült csirke (zacskóban)

Mióta kiderült, hogy nagyon sok fajta ételt nem ehetek és a gyümölcsökkel is csínján kell bánnom, kicsit elkeseredtem, de aztán felszívtam magam és elkezdtem gondolkozni. Igazából a párolt zöldségeket sosem szerettem, valószínű azét, mert  amiket ettem, azoknak sós víz ízük volt. 
Szóval elkezdem azon agyalni, hogy milyen fűszerek dobhatják fel a zöldségeket úgy, hogy kellemesen fogyaszthatóak legyenek, és olyan ízeket érjek el, amit szeretek, és szívesen eszek meg. Meg, hát az sem lenne hátrány, hogy nem sóvárognék a régi bevált tiltott kaják után. Szóval jelenleg a kísérletezés fázisában vagyok.  Ma sz alábbi összetevőből készítettem el  az ebédet. 
Nem azért, mert én csináltam, de be kell vallanom, hogy nagyon finom lett! Bátran merem ajánlani, mivel kétszer szedtem a zöldségekből! 




Hozzávalók:
1 közepes fej brokkoli
2 nagyobb sárgarépa
1 kicsi friss cukkini
1 közepes padlizsán
3 közepes krumpli
1 nagyobb újhagyma
2 ek olíva olaj
1 ek szójaszósz
3 gerezd fokhagyma

bors
mivel volt itthon  6  pici alsó csirkecomb, így azt is beletettem


Elkészítés:
A csirkecombokat megmostam és sült csirke fűszersóval bekentem és félretettem addig, amíg a  . 
A zöldségeket megpucoltam , megmostam a brokkolit rózsáira szedtem a répát, krumplit karikára vágtam, a padlizsánt és a cukkinit kockára aprítottam, az újhagymát 2 cm-es darabokra aprítottam. 
Majd a zöldségeket sütőzacskóba tettem a fenti fűszereket rátettem, a fokhagymát rányomtam és összeráztam és végül beletettem a csirkét is. 
A zacskót betettem a sütőbe és 200 oC-os sütőben 50 percig sütöttem, majd még tepsiben 3-5 percet légkeveréssel 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése