2017. április 17., hétfő

Sült csirkecomb sütőzacskóban

Gyorsan akartam valami könnyű egytálételt csinálni, ami mellett nem kell sok időt a konyhában tölteni. Így született meg anno ez az egyszerű étel, amit tulajdonképpen már többször is csináltunk, tepsiben, kemencében csak most az egészet beletettem egy sütőzacskóba, mivel így nem szárad ki és minimális plusz zsiradékot adtam hozzá.


Hozzávalók:
6 db csirke felső comb, de bármilyen "alkatrésze" lehet a csirkének
3/4 kg krumpli
3 nagyobb sárgarépa
1 fej hagyma
3-4 gerezd fokhagyma
2 ek olívaolaj
sült csirke fűszersó

1 sütőzacskó

Elkészítés:
A zöldségeket megpucoljuk, a krumplit kockára a répát hasábra vágjuk, a csirke bőrét én leszedtem, de ez maradhat, aki szereti. Az összes hozzávalót megszórjuk fűszersóval, és ízlés szerint sózzuk.  ráöntjük az olívaolajat, beletesszük a sütőzacskóba és 190 fokon kb. 70 percig hő légkeveréssel sütjük, majd, beletesszük egy tepsibe (úgy, hogy a hús legyen a tetején) 200 fokon kb. még 10 percig sütjük, hogy színt kapjon.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése