2017. július 25., kedd

Csurgatott tésztás cukkinis lecsó

Mondhatnám hogy direkt volt és ilyen ügyes vagyok, hogy ezt a kaját kitaláltam, de hát nem ez történt.
Egy sajnálatos malőr következtében született meg ez a kaja. Tegnapról maradt egy kis cukkini, volt itthon paprika, paradicsom, hagyma, így kitaláltam, hogy mit fogok csinálni kipróbálom milyen cukkinivel a lecsó. Mivel sosem csináltam még lecsót galuskával, így úgy gondoltam, hogy rögtön ezt is kipróbálom. El is készítettem a lecsót ahogy majd leírom.
Mikor mikor már annyira megfőtt a lecsó, hogy a galuskát bele lehetett szaggatni ezt meg is tettem. Majd levettem a tetejéről a nokedli szaggatót azt láttam, hogy egy hatalmas tészta paca van a lecsó tetején.
Az első gondolatom az volt, hogy kinyitom a szemetes ajtaját és kidobom az egészet, aztán úgy gondoltam, hogy teszek egy próbát és vadul el kezdtem kevergetni. Sikerült szép rendesen szét kell verni a benne a tésztát. Konkrétan úgy nézett ki mint én mamám csurgatott tészta levese.
Még főztem egy kicsit, hogy a tészta megfőljön, megkóstoltam és megállapítottam, hogy ez finom, így megosztom veletek ezt a receptet, mert érdemes kipróbálni.




Hozzávalók: 
2 nagy vöröshagyma
2 szelet (kb. 5 dkg) füstölt szalonna
15 dkg karikára vágott füstölt kolbász
5 db lecsópaprika
1 db paradicsom
Piros Arany

Tésztához:
2 tojás 
liszt

A kockára vágott szalonnát üvegesre pirítottam, majd beletettem a vékony szeletekre vágott hagymát, és a kolbászt, amikor egy kicsit összeesik hozzáadtam a fél centis karikára vágott paprikát és a paradicsomot. megsóztam rányomtam a piros aranyat és puhára főztem.  Amikor majdnem kész beleszaggattam a galuskát. 
Bár azt javaslom, hogy állandó keverés mellett csurgassuk bele a tésztát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése