2021. február 7., vasárnap

Csirkehúsos burrito

Amikor finomat akarsz enni kevés munka és idő ráfordítással.
Tegnap vásárolni voltam. és megláttam, hogy van teljes kiőrlésű burrito lap. Vettem egy csomaggal és ma ebédre ötvöztem a mexikói burritot a görög gyrossal és a magyar gondolataimmal.


Hozzávalók:
2 kicsi vagy 1 nagy burrito lap
1 fél filézett csirkemell
1 kk gyros fűszer keverék
0,5 kk sültcsirke fűszer keverék (elhagyható)
1 tk olívaolaj
1 kiscsomag zöldsaláta mix
1 db paradicsom
1 db kis hagyma
1 pohár natúr joghurt (én laktózmentest használok)
2 gerezd fokhagyma
1/4 kígyó uborka


Elkészítés:
A csirkemellet vékony csíkokra vágjuk, a gyros fűszer keverékkel és a sült csirke fűszer sóval megszórjuk az olívaolaja összekeverjük, és  állni hagyjuk kb. 20 percig. Majd serpenyőben hirtelen megsütjük a csirkemell csíkokat.
A hagymát és a paradicsomot vékony karikákra vágjuk.
Az uborkát nagy -lyukú reszelőn- lereszeljük, besózzuk, belenyomjuk a két gerezd fokhagymát, majd a natúr joghurttal összekeverjük.
A burrito lapokat megmelegítjük mikrohullámú sütőben kb. 20 másodpercig vagy serpenyőben mid két oldalát felforrósítjuk.
Amikor minden kész a burrito lap közepére rakunk egy kis zöld salátát rá a csirkét, a paradicsomot És a hagymát majd meg locsoljuk a tzatzikivel. Össze tekerjük és megesszük. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése