2017. június 25., vasárnap

Fokhagymás, zöldséges csirkecomb




Hozzávalók:
3 sárgarépa
1 padlizsán közepes
2 cukkini
1 paradicsom
3 egész csirkecomb
sült csirke fűszersó
majoránna
szójaszósz
worchester szósz
4 gerezd fokhagyma
őrölt bors

0,5 dl olaj


Elkészítés:
A csirkét megmostam, befűszereztem a sóval, borssal, majoránnával. A zöldségeket megpucoltam karikára vágtam. Egy nagyobb tepsibe olajat raktam középre beletettem csirke combokat majd köré tettem a zöldségeket. Megszórtam sóval grill fűszerkeverékkel az egészről nyomtam a fokhagymát.
Meglocsoltam szója - és worchester szósszal. Kb. 0,5 dl vizet öntöttem alá, letakartam alufóliával és 200 fokon 90 percig pároltam, majd levettem róla a fóliát és  hőlégkeverésre kapcsoltam kb. 20 percig sütöttem míg megpirult.

Újkrumplit készítettem hozzá köretnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése