2017. május 14., vasárnap

Stroganoff sertéstokány

Ennek nincs sztorija, ez egyszerűen csak finom.



Hozzávalók:
50 dkg sertéslapocka
30 dkg gomba
2 közepes fej vöröshagyma
20 dkg csemegeuborka v. kovászos uborka
10 dkg füstölt szalonna
2 ek olaj
2 gerezd fokhagyma
2 evőkanál mustár
1 evőkanál ketchup
1 evőkanál paradicsompüré
2 dl főzőtejszín és (laktózmentes tejföllel csináltam)
só,
őrölt bors


Elkészítés:
A vöröshagymát apróra kockára, a szalonnát húst és az uborkát csíkokra, gombát szeletekre vágtam.
A szalonnát megpirítottam, beletetetem a hagymát és megdinszteltem majd hozzáadtam a húst, megsóztam és borsoztam és belenyomtam a fokhagymát. Kis kis fokozaton félig puhára főztem, ha párolog a víz, akkor utána töltöttem.
Amikor a hús félig megpuhult beletettem a gombát, majd amikor a gomba megfőtt belekevertem, a mustárt a ketchupot, a paradicsom pürét és meg az uborkát és kb. 5 percig főzzük majd felöntjük a tejszínnel az én esetemben a laktózmentes tejföllel és összeforraltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése