2017. május 10., szerda

Padlizsános fantázia

Ma a munkahelyemen, egyik kollégám lecsót evett, és megcsapott a lecsó csodálatos illata. Azonban, paprikát és paradicsomot csak módjával ehetek, így valamit ki kellett találnom ami egy kicsit hasonlít ízben, de mégse.  Úgyhogy padlizsánt használtam és ez lett belőle.


Hozzávalók:
2 fej vöröshagyma
2 padlizsán
1 paradicsom
1 lecsópaprika
2 ek olaj
1 vékony szelet füstölt szalonna
1 közepes marék rizs
3 mk pirospaprika
1só
bors
curry
tejföl (nálam a szokásos laktózmentes)


Elkészítés:
A szalonnát az olajon megpirítottam, a vékony karikára, hagymát, rátetettem és megdinszteltem , közben a paprikát és a meghámozott paradicsomot apró kockára vágtam, amíg puhult, addig a padlizsánt kockára vágtam, majd ezt is beletettem a lábosba. A megszórtam pirospaprikával, borssal, megsóztam és curryt tetem rá beletettem a rizst és felengedtem 2 dl vízzel.Majd kis fokozaton puhára főztem. Ízlés szerint tejföllel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése