2017. május 3., szerda

Kőrözött juhtúróból

Mint már írtam a nagyon szeretem a kőrözöttet, ezt most juhtúróból készült. Nem érdemes a nagyon olcsó túrót megvenni, mert az általában silány minőségű. Legyen egy kicsit drágább, mert az ehető. Amikor a barátnőméknél jövünk össze hévégén, akkor vasárnap reggel biztos van kőrözött.  Ez már vagy 30 éve, így van, tehát mondhatom, hogy hagyománnyá vált. Ezenkívül én is szoktam itthon csinálni, mert szeretem!




Hozzávalók:
1 kis fej vöröshagyma
25 dkg juhtúró (brindza)
5 dkg vaj
2 mk pirospaprika
őröltkömény ízlés szerint (elhanyagolható)
1 mk mustár
só ízlés szerint

Elkészítés:
A hagymát nagyon apró kocára összevágjuk. A túrót egy tálba tesszük villával összetörjük, az összevágott hagymát rátesszük és besózzuk. 10-15 percig állni hagyjuk, így a hagyma leve átjárja a túrót. Ezt követően  összekeverjük a többi hozzávalóval,
Kenyérre, péksüteményre kenve fogyasztjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése